loading...
قرار گاه جهاد فرهنگی سبحان
روابط عمومی بازدید : 9 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

مهدی جان کجایی,عمر ما تمام شد چرا نمی ایی, بگم چرا نمی یایی ,بخاطر حجاب, بخاطر گناه -من خیلی بی حیا هستم همیشه گناه می کنم ومیگم امام زمان ببخش هی خدا میخواهد عذاب بده تو می گی به من مهدی ببخش  کل عمرم ناله بزنم کمه مهدی جان نمی تونم سرم بلند کنممن خیلی روسیاهم

گفتم شبی به مولا اذن نگاه خواهم               گفتا من از تو ترک گناه خواهم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از دیشب تا الان چقدر به فکر امام زمان بودی؟
    از دیشب تا الان چقدر به فکر امام زمان بودی؟
    از دیشب تا الان چقدر به فکر امام زمان بودی؟
    از دیشب تا الان چقدر به فکر امام زمان بودی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 695